om folk var som pengar, då hade man bara kunnat hålla upp dom mot ljuset för att se om dom var äkta eller falska.

har precis börjat fixa mej, vaknade vid tio tiden så hinner inte träna något. får göra det ikväll istället. (beroende på hur länge jag är med angela)

iallafall, så är det väldigt synd att jag inte kan bada idag för att jag har m*** som jag hatar att ha nu på sommaren "jag protesterar mot människans natur" när det gäller m*** haha!

vi ska träffas vid ett tiden, på vaksala torg då, och så tänkte vi köpa något där som vi kan äta under tiden då vi solar hos mej! vi hörs lite senare underbara läsare, ha en bra sommardag sålänge, puss ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

använd tampong då ? :s

2011-06-28 @ 12:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0