let's goo

nu åker vi! vi hörs senare då, puss ♥ ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

http://www.youtube.com/watch?v=FRKuSS0na3o

2011-06-01 @ 15:40:05
Postat av: janelle

sv: ingen tvingar dej läsa min blogg? :) om du inte gillar den, kolla inte på den då. men du kommenterar bara så där för att antingen, spökar det avundsjuka hos dej, eller så tycker du min blogg är bra, = mitt liv är intressant ;). och du vill inte gilla den, men kan inte motstå. och därför kommenterar du något elakt, för att ha något att skriva. och du?

jag tar inte åt mej ett jävla skit. så du slösar bara din "tid" anledningen till att jag svarar på det här, är för att du borde inse hur patetiskt du beter dej.

och en sak till:

jag säger aldrig något elakt till dej (för jag vet att jag är

bättre än så. vill inte sjunka till din nivå. jag kommer komma ihåg allt

det här, för det kommer aldrig glömmas. håll orden till dig själv istället,

säg inte dom till mig. för dom betyder ändå ingenting för mig.) , utan det är du som sitter och säger saker om mej precis när du sitter typ en meter bakom mej? herregud, vad är det för stil? istället för att sjunka så lågt, bevisa att du är bättre. om du kan vara bättre än så, men det tror jag nog. för alla människor kan vara en bättre människa än att sitta och babbla skit precis bakom den personen man snackar om.



jag har inte gjort dej något, så bete dej som en 97:a och skärp dej.

2011-06-01 @ 22:12:48
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahahahaha, jag dör fyfan vad du kan dra ja, där någon bryr sig. Om du är så efterbliven och inte har förstått att JAG VILL ATT DU SKA HÖRA ATT JAG SNACKAR SKIT OM DIG.. Din blogg?? Ja, jag läser den i skolan med mina kompisar och sitter och skrattar åt dej och hur jävla patetisk du är ! Skaffa ett liv istället för att sitta och blogga hela dagarna för det är det ända du gör. Har du inte sett vad folk lixom tkr om dej? Isåfall är du jävligt blind. "Dagens outfit", man ba k bry lixom. :) Försvinn från vår åsyn och sett dig med Josefina och ät nudlar för det är det närmsta ett bra liv du kommer få, lilla du. S Å J Ä V L A N O L I F E R.

2011-06-02 @ 00:09:35
Postat av: janelle

sv: gör dej själv en tjänst och väx upp...

2011-06-02 @ 17:04:53
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gjorde jag när jag va liten.

Kanske dax för dej att tänka på det nu? :')

2011-06-02 @ 20:31:09
Postat av: janelle

sv: nej, inte direkt. för jag beter mej inte så som du gör. du anar inte hur pinsam du är. jag vet att du har en blogg gumman.

2011-06-02 @ 20:34:45
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Matilda

ahahahahahah, det är du som är pinsam fan. Hur kan det komma sig att dom enda som vill vara med dig är Angela och Josefina? Alla, garvar så fort du går förbi och så fort någon säger hej till dig så blir du helt förvånad. Du kanske ska tänka på vad Sara sa till dej att det kanske är du som beter dej illa och inte alla andra hela tiden. Fatta att det är du som måste ändra på dej! Annars hade folk velat vara med dej men du är så jävla patetisk och så jävla sjuk så du borde låsas in nånstans. Ja, jag har blogg. Kolla på den, så kanske du lär dej hur man ska vara. Skaffa ett liv och väx upp förfan. För du är en jävligt sjuk tjej och den stämpeln är svår att bli av med. Sä jävla pinsam. Kan inte äns kolla på dej. Och juste, hela skolan vet att du gillade Philip Rosen. hhahahahahahahah, snacka om dåligt rykte hörru. Ska du säga till mamma nu kanske? :)

2011-06-03 @ 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0