har börjat blivit tröttare och tröttare?

tjenare bloggläsare! har precis gjort lite tidsinställda inlägg (så ni vet om det) för det här kommer förmodligen vara det sista inlägget som jag skriver då det inte är tidsinställt (om jag inte har tid över förstås)

på sistonde har jag velat sova längre, och börjar sovit på dagen? vet inte vad som har hänt med mej hahah.. iallafall, vaknade faktiskt av att det regnade/nästan haglade! första gången jag vaknar av något sånt :-o

ska snart iväg till mamma (i detta regn, jippi!) för jag måste hämta min jacka, mitt stativ, lite tröjor, linnen osv. och sedan vid tolv tiden så drar jag ner till stan och möter angela där! oj, måste ju börja fixa mej nu!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Anmäl er gärna i dagens blogg hos mig!

2011-06-23 @ 13:24:50
URL: http://jaxel.blogg.se/
Postat av: linneafalk

SV; jaadu samma här! bara regn!!!!

Vad har du för väder just nu då ? kram<3<3

2011-06-23 @ 13:48:34
URL: http://linneafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0