skulle ha träffat isabella och angela ikväll.. men NEHE

sorry, datan har hackat jätte länge nu så har inte hunnit blogga. men har inte gjort så mycket heller, ätit lite och så har jag försökt fixa datorn. och haha, hade faktiskt så tråkigt att jag gjorde egna musikvideos ;PppPPppPPPpp!

skulle egentligen träffat isabella och angela vid tio tiden men pappa fick något ryck så jag fick inte gå ut hahaha. men ska träffa angela imorgon och om de blir fint väder så ska vi sola på min altan! vilket blir skit nice :-)

nu ska jag ta något att äta och sedan om någon timme (om jag orkar) så blir det lite rumpträning och situps! annars tar jag det i morgon bitti innan jag träffar vännen min.

bild för ett år sedan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0