bilder från helgen

minns faktiskt inte vad jag gjorde i lördags, men antar att det står i bloggen. på lördagen tog jag och angela bussen till storvreta, fullerö där min sommarstuga ligger. 

min mamma och hennes två vänner var redan där. under dagen vi var där fotade vi, grillade, kollade på en film som hette sliding doors, lekte med katterna som min mammas kompis har! och fotade dom hur mycket som helst! och min mammas andra vän har en hund som lekte vi också väääldigt mycket med (haha!)

på söndagen drog vi till mig och hon sov över här. vi gick ut vid tolv på natten ungefär och gick runt men det var så jäävla kallt att vi gick in igen och då hade typ alla gått & lagt sig i huset. så vi satt och kollade på filmen 17 again. 

tidigare under dagen anföll angelas hund mej när jag sprang upp för en backe.. och jag fick masser av gräs fläcker på mina kläder, och gräs strån i hela håret. haha lyckat! iInnan det kollade vi på hellcats, åt typ godis, jordgubbar, såna där goda ringar med typ krydda på och så drack vi läsk till det 


Kommentarer
Postat av: Angela

Vi sov hos mig, inte hos dig ^^



HAHA ELIAS ♥

2011-06-13 @ 19:13:59
URL: http://angelamarias.blogg.se/
Postat av: Emelie Glad

Var det du som skriv till mig på min blogg?

2011-06-14 @ 14:43:07
URL: http://inyourface.devote.se
Postat av: Anonym

wooooooooooow, coolt att va ute klockan 12 :)

2011-06-16 @ 17:33:42
Postat av: janelle

sv: jasså, du tycker det?

2011-06-16 @ 18:16:24
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0