angående tjejmiddagen jag hade i helgen

har fått lite mail och medelanden på facebook om varför jag inte har bloggat något alls om tjejmiddagen/festen jag hade förra helgen. och jo såhär ligger det till:

jag lånade josefines kamera att fota allting med och så var hon fotograf när vi hade vattenkrig, för jag orkade inte gå och bära på min, eftersom att den är lite tyngre. och sen är det också för att jag vill ha bilderna, men hon har dock inte haft tid till att skicka dem till mej och på mailen kan man bara skicka ungefär fyra-fem stycken itaget, beroende på vad för megabite (stavning hahah?) de har!

så bilderna och info om tjejmiddagen kommer så småningom! bara ni har tålamod så går det mycket bättre mej, för jag är inte ett "fan" av att stressa direkt, för det slutar bara med att jag aldrig blir klar med det då, eller ens hinner, glömmer bort. osv.

och jag tänkte såhär! jag kan ta några i taget och lägga ut här på bloggen, så blir det ju mycket roligare. för då blir ni ju bara ännu mer nyfikna


här är tre bilder jag har fått hitils iallafall:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0