1:a juni, studenternas dag! ooh, det har varit en sjukt härlig dag!!

har haft det jätte trevligt, vi är de enda som är kvar nu! (jag och mamma och några till kanske?) men dom sitter ute på balkongen medans jag dunkar musik

vet inte när vi kommer hem, men förmodligen sent.. kan berätta lite om idag:

vi såg när alla sprang ut från skolan, och alla fotograferades (var för sej, i familjer osv) och sedan så åkte de iväg! ååh, va jag vill ta studenten. de verkar så enormt roligt.. men det ör ju några år kvar dit för mej, right

och så har vi även lekt med barnen (kurragömma utomhus) hahah.. och så lekte vi vid lekplatsen, hahah allt för de lilla små barnen 

vi har också ätit otroligt mycket, först förfika, mat, efterfika x 2 och sedan har man ju gått runt och små ätit imellan allt det där! 

sedan så har jag och sara och hennes kusin dunkat musik, dansat osv. och för några månader sen, så tog jag kort på deras grannars hundar, (dom ser ut som björnar!!!!) så jävla mjuka, och så himlans söta  man vill inte sluta kolla på dem...

iallafall, såg dom idag, det var länge sen nu! och dom ska få ungar  ååh vad dom har vuxit sen jag såg dom som valpar.. hihihi! ska göra en jämförelse i ett inlägg imorgon, så ska ni få se hur gulligt det är!

dagens dunkande sköna låt här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0