varit ute och plockat blåbär

vid sex tiden åkte jag, mamma, sanna och annsofie plus hunden till storvreta och plockade blåbär! det var väl mysigt, förutom när det gällde alla mygg som kom och käka upp en bit för bit. synd att jag fick inte ihop tillräckligt till en blåbärspaj som jag hade hoppats på, men då åkte vi förbi en affär istället och köpte frysta. så ikväll ska vi baka blåbärspaj! yumie ^^ det var säkert två år sedan sist jag åt blåbärspaj.. så nu är jag riktigt sugen alltså! 

nu har annsofie och hunden åkt. och jag sitter vid datorn en liten stund, ska duscha håret lite snabbt snart och sedan blir det käk och ikväll blir det film som det blir varje kväll hahah?  och blueberrypaajj!!! 



Kommentarer
Postat av: emily

Vad mysigt! :)

2011-07-20 @ 21:32:09
URL: http://nilssonemily.blogg.se/
Postat av: susanne

Sv: tack =)



Blåbär :) mumms

2011-07-21 @ 12:33:24
URL: http://susannetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0