vad jag ska införskaffa till hösten

har surfat runt mycket nu på jeans, behöver ju det i höst. då jag bara har ett par jeans. eftersom dem andra har jag klippt till shorts. har hittat jätte snygga, masser i olika färger, olika modeller! så ska försöka införskaffa dem till hösten.

har även hittat två jätte mysiga tjocktröjor som jag verligen vill ha till hösten. och en jätte snygg cardigan och mysig på samma gång! och så har jag hittat två jätte snygga linnen och ett par skitläckra strumpbyxor!

finns ju såklart mer jag vill ha. men allt tänker jag ju dock inte dela med mej, det får ni tåla med en nypa salt 





Kommentarer
Postat av: Micki

Sv; Jaha nej men åh, då förstår jag! :D

och åhw, nej vad gulligt! haha, men såklart han blir intresserad av dom där föremålen som flyger omkring ;)

Har själv vart med om samma sak, när man försökt ta foton på bubblor men så springer små barn och smäller dom. Haha, så sött!:)



Jag fullkomligt äälskar linnet som det står '23' på föresten!! Så snyggt till ett par shorts&låga converse nu på sommaren, eller ett par smala jeans på hösten! :)

2011-07-27 @ 21:31:53
URL: http://mickikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0