she's all that, mr deeds & unsaid

igår kväll kollade jag, mamma och hennes vän sanna på en film hos henne "unsaid" hette den, den var väldigt bra! och innan jag och mamma skulle gå och lägga oss så kollade vi på ännu en till film "she's all that" hette den, en rätt så typisk ungdomsfilm, men den var ändå suverän!

killen som är med i den filmen.. jag tror han heter freddie prinze jr. han är så jäkla snygg!! och ändå sen i morse och tills nu har jag inte mått så bra, tror jag har feber och så har jag jätte halsont och näsan bara rinner.. så har suttit och kollat på en film som heter "mr deeds" den var riktigt bra också!

haha mycket film åsikter här? ;PPppPPpppPPpp hmm, ska snart äta och efter det så tänkte jag kolla på en film igen. men ska försöka lägga upp bilderna på bloggen men tyvär så går det jätte segt..


Kommentarer
Postat av: Yohanna

She's all that är bra! :)



SV: Tack så mycket söta du! :)

Allt bra?

2011-07-11 @ 17:22:44
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0