nu ska det grillas

åh va vackert det har varit idag, har solat ett litet tag bara, orkade inte mer än så för det blev för varmt med mina tighta shorts på mej haha ^^
 
iallafall, så har jag lekt lite med min mammas andra vän's hund lite grann, och så har jag fotat egobilder rejält! tror det blev runt hundra stycken.. ^^ men jag tänkte att det skulle bli finare här ute eftersom det är mycket mer gräs, och blommor och sol osv. 
 
och nu ska vi sätta igång grillen och så blir det fläskfilé, sallad osv! super gott och mysigt, ååh vad jag älskar att grilla på sommaren. det är så himla gott! så nu ska jag gå och hjälpa dem lite. 
 
och så börjar det kännas lite som om jag blir överattackerad av småkryp nu så jag vill härifrån nu haha.. sitter nämligen vid ett bord med saft brevid mej (vet inte om djuren lockas till det)
 
åh juste! såg en fästing som kröp på mej idag, men inte fan ska den suga blod ur mej inte hahah! så den dog. bra va? 
 
 


 
 
Trackback
RSS 2.0