visar shoppingen från huvudstaden tomorrow

efter vi åt så visade sanna mej galapagos bilderna som planerat, och nu tänkte jag berätta lite om idag. vaknade av att återigen den där jävla flugan flög in i mej.. hur som helst, så åkte vi till stockholm idag (huvudstaden). och vi kollade runt i olika affärer, bla vissa som jag aldrig varit i. och så stannade vi till vid "american cookies" och åt varsin brownie med glass på, nom nom! ^^

jag shoppade, ett par jeansleggings jag velat ha jätte länge, en magtröja (kind of) och tre linnen (men ska byta ut en av dem imorgon och köpa en annan jag lagt undan)!

blev super nöjd och visar förmodligen bilder på shoppingen imorgon. nu ska jag ta bort mitt smink, byta om till min mjukisdress och slå mej ner framför tv:n  är jätte trött efter en lång dag hahah..

och som ni säkert förstår är vi fortfarandre kvar här i stockholm (sanna bor nämligen här så vi är hos henne) och imorgon åker vi alla tre och katterna till torpet (stugan) igen!



konstig bild men som sagt från ni alla bilder på shoppingen och bilder från dagen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0