hallå där

hallå där, vaknade för några minuter sedan och åt precis lite frukost! ska börja fixa mej lite nu snabbt. vi ska till sommarstugan! antingen så ska vi åka buss eller så hämtar mammas kompis upp oss med sin bil (vilket vore mycket skönare, orkar verkligen inte vänta på den jäkla bussen) sist jag åkte med den till stugan fick jag stå på centralen och vänta i 45 minuter.

åh va fint väder det är ute! solklar blå himmel och skinande varm sol ♥ tar med stativet, så ska jag fota lite ute i stugan, så får ni se bilder på det senare. men vi hörs när jag är ute i stugan!

bild jag tog igår ikväll


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Åå, tack så jätte mycket! Ja, du har grymt fin blogg! Du är sjukt snygg också! :D

Kram!

2011-07-19 @ 12:40:15
URL: http://sexigastesundstedt.blogg.se/
Postat av: Zeinab ♥

söt blogg! :D

2011-07-19 @ 22:15:38
URL: http://byzeinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0