godnatt

nu går jag och lägger mej, haha är så jäkla trött! och fick inte sova ut idag heller. varken igår eller idag faktiskt, pga att en jävla fluga surrade och flög runt mej hela tiden och när jag väl sprang ut (trodde att det var ett bi innan jag insåg att det var en fluga..) så försvann den, precis som om den hade ett "mission" att "väcka janelle genom att förstöra min morgon med ett surrande"

hmm, haha jaja goodnight och hoppas den inte stör mej imorgon! justja, föresten glöm inte frågelådan till vänster där vid menyn. vet att jag inte har svarat på frågorna ännu, men internet går segt när jag är inomhus och jag kan ju inte sitta ute på natten haha? så jag svarar på alla frågor imorgon och fråga gärna mer för jag kommer vara online mellan 11-12 imorgon. kram! 



Kommentarer
Postat av: eve

Jätte fin bild!! hur redigerade du den ?:))

2011-07-14 @ 18:35:23
URL: http://evelinabrobergs.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej tjejen! härlig blogg och ska börja läsa din med :D

2011-07-17 @ 12:34:35
URL: http://moafallermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0