godmorgon

godmorgon kära bloggläsare, har ni sovit gott? det har verkligen jag gjort. vaknade för en halvtimme sen kanske. somnade klockan fyra igår, och så typiskt att när jag skulle kolla på filmen så kollade jag i kanske en halvtimme på den innan den hackade upp sej för att datorn var för varm..

iallafall, får kolla på den idag istället. får se när, för nu ska jag snart hoppa in i duschen, fixa mej lite. mamma mådde lite dåligt imorse och nu sover hon, så vet inte om vi åker ut till stugan idag.

fast vi har ju inte så mycket mat här hemma eftersom vi har varit i stugan i ca två veckor irad nu.. så jag antar att vi antingen sticker ut dit senare idag eller imorgon.

ska ta och ladda kameran medans jag duschar så ni kan få lite bilder, tänkte nämligen gå ut och fota senare. det var så länge sen jag gjorde det! åh juste... min cykel har varit nere på stan i två veckor, så ska gå och hämta den också och så ska jag cykla förbi pappa och hämta mitt stativ, kläder osv som jag glömt hos honom.



Kommentarer
Postat av: MMDG - flickan som är stolt över sig själv <3

Kommer aldrig sluta använda det (;

2011-07-17 @ 13:08:48
URL: http://mmdg.blogg.se/
Postat av: MMDG - flickan som är stolt över sig själv <3

jag ska storstäda mitt rum, spela musik, snacka med Flickvännen och även fixa en ny bloggdesign! (: dudå?

2011-07-17 @ 13:12:35
URL: http://mmdg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sV: åhh tack!! :D din blogg var med fin!!

2011-07-17 @ 13:14:53
Postat av: emily

sv: åh tack så mycket! :)

din blogg var verkligen fin! :)

2011-07-17 @ 13:15:46
URL: http://nilssonemily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tveka inte efter första inlägget! Denna bloggen läggs till på favoriter direkt! Gör du länkbyten sötnos?:D

2011-07-17 @ 13:20:37
Postat av: janelle

sv till anonym: åh va roligt att min blogg är en av dina favoriter! :D du kommer bli en av mina favorit bloggläsare!♥ tyvär gör jag inte länkbyten :( kram på dej sötan!

2011-07-17 @ 13:24:08
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0