gårdagens outfit!

hade det jätte mysigt hos sanna igår kväll. men vi hade lite otur med filmerna, men tredje gången gillt och den var bra! vi trodde vi skulle hinna med att kolla på två filmer, men eftersom vi bytte film två gånger och den sista filmen som vi kollade på var i två timmar och den slutade tolv så blev man ju trött...

fast som vanligt när mamma och jag kom in i vår stuga och slog på tv:n så fastnar vi alltid på något program som vi "är tvugna" att kolla på, så vi somnade inte förän klockan två.. natugglor som vi tyvär är hahah

här är gårdagens outfit iallafall, som jag inte hann visa igår: och juste, tröjan jag har på mej i gårdagens outfit köpte jag också igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0