ett stort hål i tröjan haha?

vaknade ungefär vid tolv tiden. med en jätte konstig dröm (men ändå så var den posetiv) tänker inte berätta varför, hahah! men ska ju träffa angela idag, så då hade jag tänkt berätta den för henne.

och juste, direkt när jag vaknade så kom mamma in och visade mej att en tröja från gina hade gått sönder? (det hade blivit ett jätte stort hål i bak där vid nacken) den blå skjortan som jag har på mej i det här inlägget. tror faktiskt att det var ett hål innan som bara spretades upp av något annat plagg i tvätten. synd att vi inte såg hålet innan så hade vi kunnat fixa det. men mamma ska gå till gina någon dag och kolla upp det där!

iallafall, så ska jag börja göra mej i ordning, måla naglarna, äta lite, klä på mej, sminka mej och allt det där! sitter nämligen just nu i min morgonrock som är så mysig hihihihih.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det gör väll inget? använd den ändå, det skulle ju Josefina ha gjort. ^^

2011-07-07 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0