det blev headern nummer 4 av 4

tack så mycket för ni få som kommenterade.. hade dock inte tålamod och tror att jag nog redan hade fastnat för den här lite! och som en anonym kommenterade så såg jag ju lite äldre ut på bilderna i headern! 

 

och så tyckte jag den skulle passa in i bloggen! så det fick bli den här. lite förändring med designen, textstil på rubrikerna och headern, dessutom bytt sida på menyn och där alla inläggen är. så nu känns bloggen mycket fräääscherRrr!

om ni inte kan se headern och all förändring så är det bara att klicka på (f5) på din dator! eller så är det bara att uppdatera sidan 

 

vad tycker ni föresten om hela min blogg numera? är det något jag behöver uppdatera mer om? dagens outfit, ego bilder kanske? eller hår tips, skönhetstips? kommentera! men visst blev den riktigt jävla fräsh? skit snygg tycker jag! släng gärna in en kommentar älsklingar :-)

 



Kommentarer
Postat av: Julia

Tja! Ja visst kan jag fixa en header till dig. Maila om mer info till min mail [email protected] :)

2011-07-05 @ 20:11:10
URL: http://juliahakanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

egobilder har vi nog fått nog av :P

2011-07-05 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0