26 juli

oj, har helt glömt bort datorn idag, angela sov ju över i stugan igår, vi kollade på film, smaskade på masser av gott. och slocknade efter filmen, haha blev så trötta.. och vaknade idag av att angela drar av mej täcket, tar min kudde och slänger den på mitt ansikte hahah..

mysig väckning? nej hehe. vädret var på toppen när vi gick ut och åt frukost men runt tre tiden då hon skulle hem för hon skulle vara barnvakt åt sin lillebror, så började det spöregna och åska. men det lugnade ner sej efter ett tag. några timmar senare så åkte jag hem för jag skulle ge hamstern nytt vatten och mat.

och när jag skulle åka tillbaka till stugan så spöregnar det igen och åskar. så då fick mamma komma, och så blir vi kvar här över natten. ^^ åker tillbaka till stugan imorgon efter hennes körlektion! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0