2 juli - vallentuna, fjällnora med tjejerna :-)

som sagt så sov julia och angela över här igår kväll, vi hade det super roligt hahah. vi hade skrattattack hela natten nästan, fram till klockan tre kanske? ;-)

och idag så åkte vi till valletuna, badade och solade. vattnet var jätte kallt men det var skönt pga solens hetta. och imellan åt så åt vi en mjukglass. senare så såg vi pappa springa i mål :-) och efter det så åkte vi direkt till fjällnora för alla vi tre var sugna på att bada (det var jätte mycket folk där vilket vi inte trodde eftersom klockan var ungefär vid fem eller sex tiden då vi kom dit) och så badade vi i ungefär en timme!

då jag märkte (eller aa julia och angela märkte att jag hade värsta solbrännan) över nästan hela kroppen (mest på armarna, axlarna, ryggen och ansiktet ända ner till brösten och sen benen och magen lite. 

det kommer nog kännas senare ikväll när jag ska sova (men jag fattar inte hur det kunde hända, för sist jag brände mej så mycket så var jag i grekland 2007 typ) då jag fick gå med lång kjol, overzise linne, tjocktröja, en hatt och solglasögon vilket inte var värsta höjdaren...

men får väl undvika solen lite och när det är brunt istället för bränt så kanske jag kan börja sola lite igen!  angela åkte hem för två timmar sedan ungefär och julia åkte nyss, tack så mycket för dagarna tjejer! det var jätte mysigt och roligt med er. får göra om det här!!

imorgon träffar jag katja, men nu så ska jag ner på stan och käka på en resturang med pappa eftersom vi inte kommer träffas på 4 veckor.. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0