15:de juli 2011

kom hem för ungefär en timme sen eller något, åh va jag sov gott i bilen haha! iallafall så när vi hade bytt ut tröjan så stannade vi för att äta världens godaste glass, och sen efter någon halvtimme åkte vi till en resturang och åt lite pizza. haha jag fick en pizza som var hjärtformat, har aldrig sett en sån pizza förut!

ska visa en bild på den senare! iallafall så håller sanna på med någon efterätt som vi ska äta + en film! mysigt värre ♥ och jag har ordnat och fixat bilder till dagens outfit och shoppingen och till och med matchat dom plaggen med annat och ting. kände att jag vill göra det hehe! men det får jag tyvär visa imorgon eftersom nu ska vi till sanna och det går för segt att lägga upp bilderna, im so sorry guys ♥



Kommentarer
Postat av: felicia arnsbjer

vill du göra ett länkbyte? :)

2011-07-15 @ 20:02:01
URL: http://feliciaarnsbjers.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, hur många unika besökare har du ? fin blogg föressten ! :D

2011-07-15 @ 23:38:57
Postat av: janelle

sv till anonym: hej, det är olika! tack så mycket :D

2011-07-16 @ 13:43:43
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0