ska packa nu

har precis ätit mig mätt, kollat lite på topmodel och läst lite nya händelser på facebook. tänkte packa nu för jag ska med therese till hennes stall och rida! måste vara varm. så ska verkligen packa varmt nu haha. ska få se hennes häst som hon rider (har bara sett han på bild så det ska bli kul att se han iverkligheten också)

ska bli grymt trevligt! ska göra mig färdig. kanske dusha håret snabbt om jag hinner. måste ju vara klar när vi sticker! får se om vi tar kort eller om jag tar med kameran! tror inte det, kanske tar någon enstaka bild.

vi hörs, när jag kommer hem! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv : tack dsm !:)

2011-01-12 @ 16:22:33
URL: http://johannaloviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0