sitter på bussen

sitter på bussen nu med datorn i knät och julia brevid mej. vi håller typ på och läser olika bloggar. och vi ska snart köpa godis hade vi tänkt! när vi var på stan för inte så länge sen så köpte jag en cardigan. ni kan få se bild sen!
datan lär väl bli urladdad när som helst haha.. men jag har tidsinsällt många inlägg på bloggen så det kommer absolut inte vara dött här! för jag kommer nog inte blogga mer ikväll. när vi kommer fram ska vi få pannkakor,
muums!
juste, vi glömde ta med min wii kontroll och jag kände på mej att vi hade glömt något påvägen till busshållplatsen! men kom inte på det förän vi var på busshållsplatsen :( så vi får klara oss utan wii-spelet! men det går nog.

gud va skönt med fredag, ellerhur? vad har ni gjort idag och har ni några planer för helgen? isåfall vad ska ni hitta på för något?



Kommentarer
Postat av: Issa

Hej, vad menas med "tidinställt inlägg"?

btw älskar din blogg ^^

2011-01-15 @ 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0