oj vad sent det blev!

ojsan! vad tiden har gått fort.. redan är klockan tre?! jag, julia och josefin var helt omedvetna om hur mycket var klockan var.. vi har suttit och kollat på tv och även spelat lite wii.
vi satt igår och dikstuterade om att vi ville se Narnia 3. ända sen den första kom ut blev jag intresserad! :) det var inte så länge sen jag såg tvåan. så skulle gärna vilja se trean innan jag glömmer bort!
i första filmen kommer jag ihåg hur söt jag tyckte edmund va haha! ;) vi kanske borde se filmen på bio snart? hörde även att den gick i 3D. åh, va kul! har aldrig sett en film i 3D.. klart man blir sugen när man hör hur äkta det blir då?! :)
haha, nu ska jag gå! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0