nu bllir det tacos!

hej kära bloggläsare!
kom hem för ca en halvtimme sen! det var jätte trevligt på bowlingen, men jag och julia blev lite småsura, haha! nu lagar jag och julia mat. det blir tacos! muuums! :D
vi har laddat med masser inför ikväll! med cola, godis och sourcream stjärnor! så tänkte vi kanske kolla på en skräckfilm, "the fun house" den handlar om att några ungdomar ska övernatta i ett spökhus och sen börjar alla leksaker röra på sig.. scary :o
jag kommer säkert avsky clowner sen, men jag tycker inte om deras ansikten nu heller.. :(
här är bilderna från bowlingen
hej kära bloggläsare!
kom hem för ca en halvtimme sen! det var jätte trevligt på bowlingen, men jag och julia blev lite småsura, haha! nu lagar jag och julia mat. det blir tacos! muuums:D

vi har laddat med masser inför ikväll! med cola, godis och sourcream stjärnor! så tänkte vi kanske kolla på en skräckfilm, "the fun house" den handlar om att några ungdomar som ska övernatta i ett spökhus och sen börjar alla leksaker röra på sig.. scary :o

jag kommer säkert avsky clowner sen, men jag tycker inte om deras ansikten nu heller.. :(

här är bilderna från bowlingen






Kommentarer
Postat av: emma

allt bra?

2011-01-15 @ 20:07:07
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Maddis<3

hihi fin bild (:

2011-01-17 @ 12:30:53
URL: http://maddilinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0