Lite ni inte vet..

  • Jag kan aldrig sitta still.
  • Jag är en nattuggla. Älskar att vara uppe.
  • Jag har börjat tycka om mer "rock"
  • Jag ändrar mig väldigt snabbt (angående om jag gillar något eller så)
  • När jag är arg så lyssnar jag ofta på någon "rock-pop" låt. Väldigt högt också.
  • När jag vill "prata ut" så sätter jag på högsta volym (som är en sjung låt) så sjunger jag högt haha..
  • Jag kan inte sjunga.
  • Jag hatar bin.
  • Jag tycker om att frysa. När det inte blir för mycket.
  • Jag hatar att svettas. Eller att vara varm.
  • Jag hatar att vara rastlös.
  • Jag älskar att bada. Har alltid älskat det.
  • Jag älskar att vara under vatten.
  • Jag har tunt hår.
  • Jag älskar skräckfilmer.
  • Jag älskar att skämma ut mig. Därmed att skratta.
  • Jag är inte allergisk mot något.
  • Jag avskyr ormar.
  • Jag älskar djur.
  • Jag önska jag kunde göra så mycket för världen. Eftersom allt verkar rasa..
  • Jag vill vara liten igen.
  • Jag vill ha fred på jorden.
  • Jag har inga syskon.
  • Jag älskar att cykla.
  • Jag får ångest av att sola..
  • Jag älskar att umgås med vänner.
  • Jag hatar falska människor.
  • Jag hatar människor som tror att dem bestämmer över allt och alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0