kunskap norra, kanske?

super god mat i skolan var det idag, äntligen! har precis kollat på ett videoklipp som handlade om något på photoshop. sitter nu här med josefina, som berättar om sin första dag på kunskap ;)
haha, hon började ju på fel kunskap! men jag ska nog byta till hennes, för man verkar kunna koncentera sig bättre i norra. och jag tänker satsa bättre på skolan nu, för nu är det ingen lek längre.
var jätte trött i skolan idag, inge kul! men det funkade väl, haha. vi hörs, puss
super god mat i skolan var det idag, äntligen! har precis kollat på ett videoklipp som handlade om något på photoshop. sitter nu här med josefina, som berättar om sin första dag på kunskap ;)

haha, hon började ju på fel kunskap! men jag ska nog byta till hennes, för man verkar kunna koncentera sig bättre i norra. och jag tänker satsa bättre på skolan nu, för nu är det ingen lek längre.


var jätte trött i skolan idag, inge kul! men det funkade väl, haha. vi hörs, puss :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Norra är bäst ;)

2011-01-12 @ 20:15:49
URL: http://johannaloviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0