jätte bra första-startdag på veckan

har haft jätte roligt i skolan idag, eller alltså. jag och angela gick på stan efter skolan! och haha vi skämde ut oss totalt. typ när jag stog i affären då sa jag "asså jag måste dra ner mitt linne!" och då kollade en tjej på mej.. så himla pinsamt! och jag menade ju inte ens på det sättet? hade jeansleggins idag och dom åkte ner väldigt lätt så var tvungen att ha linne.. därför sa jag "måste dra ner mitt linne!" hahahaha! gud så vi skrattade ;)

efter några minuter så kom en tant och sa "jag är inte full, det är bara det att gamla människor kan gå såhär! och snart kommer det hända er, så var inte så kaxiga" typ nått sånt där haha!

snart kommer josefina tror jag, får se vad vi hittar på! ska se till att ha kameran redo iallafall :)

hur har ni haft det på första-dagen på veckan?

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: tack så mycket! haha, det är därför namnen står vid bilderna i headern, så att det ska bli lite lättare alltså :) Sen kan man även läsa om om var och en av oss genom att trycka på något av namnen bland kategorierna :)

2011-01-31 @ 15:42:51
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: emmanorrman -

nej men gud vad söt du är janelle! :)

2011-01-31 @ 17:20:48
URL: http://emmanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0