har problem här..

på senaste tiden har jag verkligen funderat på vad jag vill göra med mitt hår! har hört från folk att jag ska färga mörkbrunt, och vissa vill att jag ska ha svart underhår. men jag vet själv inte hur jag vill ha..

är rätt så trött på mitt underhår i en annan färg. och det är ju mitt hår. så jag antar att det är jag som ska vara nöjd, inte andra?

jag har funderat på det här:
* färga mitt hår mörkbrunt.
* köpa långt löshår.
* klippa kort snelugg.


vad tror ni? :) har tänkt att jag vill ha så väldigt länge nu, tror jag ska göra allt det där! men inte den här månaden tyvär.. det får väl bli i februari eller nått liknande. för jag har haft det här "håret" länge nu. samma frisyr och så. vill liksom ha lite variation och lite annorlunda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0