Hallå där.

Ska duscha, äta, plugga, städa mitt rum, städa lite i köket, diska och även fota. Har kommit på ett nytt foto-plåtning. Fast inte på mej, utan ******och*********. Haha svår gissning där va? ;)Men ni får ju se sen, bilder. Så då vet ni vad jag ska göra idag. Men det räcker ju inte ellerhur? Måste ju blogga om det också hehe.. Fastnade absolut inte på bild igår (trots att jag var sminkad och allting?!?!) Knäppt. Så därför kom det inga nya bilder på mej..

Men får helt enkelt försöka bjuda på gamla bilder, mode (som vanligt ;)) och sedan massa närbilder! (på saker) Men nu ska jag börja sätta igång. Så jag får något gjort, right? Men vi hörs ju!

Förresten, vad ska ni göra en fredag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0