fredag, igen

äntligen fredag! den här veckan har ju gått sjukt långsamt?

är fortfarande lite småförkyld.. det vill aldrig gå över! men sitter här nu med josefin och har äntligen fått igång datorn! (den vägrade starta). jag ska alldeles straxt packa, för annars kommer jag springa runt som en galning sista minuten (som jag dock brukar göra) haha! :)


juste! ska lägga upp bilderna från när jag var med josefina, gör det snart! vill även informera er om att jag, josefin, pappa och hans vänner åker till harsa imorgon! vi är där från 8-16.00! hela dagen nästan hehe.. blir nog ingen bloggning därifrån (om jag inte kan låna pappas iphone då). kanske inte ens är täckning där?

men tar ju med mig kameran, så bilder bjuder jag på senare på dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0