förstår inte vitsen alls?

förstår inte vitsen med "bloggpaus" alls. vad är det för idé liksom? om man har en blogg är det väl meningen att man ska blogga? om man inte kan och så. har läxor och mycket att göra. då kan man ju slänga in något inlägg om dagen bara? :) varför göra bloggpaus?!

det är bara onödigt. man förlorar läsare, kommentarer. ingen vill kolla för dem vet att man inte har skrivit något. efter ett tag slutar dem kolla helt. jag kommer inte skriva så mycket inlägg i bloggen som jag gjorde på jullovet, för att jag vill satsa på skolan, min framtid. få ett bra liv när jag blir äldre. men jag tänker ju ägna lite av min "dyrbara" tid till bloggen iallafall. men skolan är ingen lek längre. så den kommer före bloggen tyvärr. fast det förstår ni nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0