extra helg!

har hemstudie dag två dagar irad nu (idag och imorgon) så ingen skola för mig. men man måste plugga hemma, så angela och matilda kommer hit vid tolv - ett tiden. vi ska plugga kurs. men vi hinner nog bli klara snabbt.

så det blir mycket tid över till annat! imorgon så tänkte jag dra till stan och shoppa lite, för jag ska ju till bollnäs på eftermiddagen med JULIA! så himla länge sen hon hängde med ju. så det blir ju alldeles bra att ha lite tidfördriv med shoppa, julia kanske också shoppar lite? ;)

så blir iallafall mina skolfriadagar! helgen spenderar jag ju med julia så det blir ju masser av uppdateringar om vad vi hittar på för skoj om dagarna och vad vi kommer göra! :D

haha, nu ska jag fixa mej! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0