det blev inget jobb på första dagen

kom hem för en timme sen med ett sällskap, som består av angela! vi har snackat lite, mysigt! och nu sitter hon och kollar igenom mina videoklipp på mobilen! haha trevligt..
det blev inte att jag jobbade i skolan idag, det var ju trots allt första dagen liksom! så det blir ju att man träffar vännerna.. och vill berätta vad man har gjort på jullovet och om något har hänt eller så! ;)


lyckades ta mig upp idag faktiskt! (får se hur länge det håller haha;)) och jag hann till och med sitta vid datan en timme!


oj, har precis fått mina omdömen från förra terminen! dem kom nyss i posten! åh, va kul! ska kolla reslutaten nu.

Kommentarer
Postat av: FREIMAN - [FOTOBLOGG]

sv: naw, tack detsamma :D

2011-01-10 @ 16:46:49
URL: http://freiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0