vilka ska se melodifestivalen ikväll?

har inte skrivit någon inlägg om hur dagen har varit (hitils) men det har varit så tydligt på bilderna så behövde inte säga något tycker jag. men nu kände jag för att skriva lite!

vet någon något bra ställe som man kan få bra manikyr och vård för naglarna? för jag behöver verkligen det. isåfall, släng gärna in en kommentar:)

och juste, ikväll börjar ju melodifestivalen! (hade ingen aning om det, men fick reda på det genom en blogg). jag vet inte vi ska kolla på det (kanske bara idag eftersom det är kul att se vilka nykomlingar som ska sjunga;))

brukar oftast vilja kolla i början på sånna där tävlingar, men vilka/hur många av mina läsare ska kolla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0