sanningar om mig.

Här kommer några sanningar om mig!
1. Jag älskar att bada.
2. Jag älskar djur.
3. Jag älskar sällskap.
4. Jag hatar folk som aldrig skrattar.
5. Jag älskar när folk kan bjuda på sig själva.
6. Jag kan inte sjunga, har inte rösten.
7. Jag älskar att fotografera.
8. Jag älskar att blogga (skriver inlägg i skolan ibland)
9. Jag hatar att sola,  får panik av värmen..
10. Jag hatar människor som tror att de bestämmer, är kaxiga, bitchiga, kollar snett.
11. Jag saknar min gammla skola (kvarngärdet).
12. Jag vill inte bli vuxen.
13. Jag vill ha percing i tungan, naveln och näsan.
14. Jag tycker min näsa är stor.
15. Jag är höjdrädd.
16. Jag blir rädd när jag hör ljud på natten.
17. Jag sover med två täcken.
18. Jag är varmblodig.
19. Jag är alltid kall om fötterna.
20. Jag har alltid bitit på naglarna, skinnet. (men inte längre, eller halvt hehe)
21. Jag har lärt mig att börja trivas som ensambarn.
22. Jag hatar facebook.
23. Jag hatar fjortisar.
24. Jag hatar bitchar.
25. Det är roligt att plugga när man väl kommit igång!
26. Jag är konstig, tycker det själv. Men trivs som det.
27. Jag tycker folk verkar desperata när dom lägger upp "singel" någonstans på internet.
28. Jag älskar mina ögon. Det är det enda jag trivs med mig själv.
29. Jag är jätte nära mina kusiner. Och det är glädjer mig.
30. Min kusins barn har en leksak som låter (spelade in den en gång) och kan aldrig sluta lyssna på den! För den påminner mig så mycket om honom. Han är för underbar! :)

Kommentarer
Postat av: louise

sv: tack!!

2011-02-08 @ 19:56:35
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: en som undrar

2011-02-08 @ 22:27:59
Postat av: ?

''jag tycker synd om dom som skär sig, för de hjälper inte''



har du testat skära dej ens? de flesta folk skär sej för att få ut sin smärta på något sätt. för att dom mår riktigt dåligt. de klart att de hjälper för några. ett sätt att få bort smärta på helt enkelt, slippa ha ont i hjärtat, själen. det känns mycket bättre.

2011-02-08 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0