mot stan nu då!

har precis ätit klart och josefin är här också! vi ska dra ner till stan (dels för att köpa present till vår kära vän josefine och för att jag ska shoppa lite.. hihi!);)

nu ska vi dra ner mot stan, ta med systemkameran! oh juste, haha.. måste berätta en sak som är väldigt pinsam som hände mej i skolan, jag skulle ta ut min jacka ur skåpet (precis då ramalade massa enkronor, femkronor, tiokronor ut ur min jackficka! jag hade inte stängt den!!) haha, och alla skrek "pengaaaaaaar!" hahahaha

men nu ska vi gå ner till stan, visar sedan vad jag har köpt! :)

Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken härlig blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-02-02 @ 15:41:14
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0