hos kajsa (ska straxt hem, mamma möter mej hihi)

Det har varit jätte trevligt här! Har pratat, ätit tacos, käkat tårta, glass, jordgubbar! Så härligt! Det blev mina första jordgubbar i år. Ska strax't hem! Mamma kommer och möter mej. Hon skulle smsa när hon är vid järnvägen, då går jag ut. Saknar den här lägenheten lite granna (även mitt rum, som ser så stort och mysigt ut nu!) För er som inte vet (så har jag bott i fem år här förut på kungsgatan) :)

Har tagit mycket bilder som jag definitivt kommer lägga upp på bloggen! Men gör det imorgon, för när jag kommer hem så ska jag kolla på ett program som snälla mamma spelade in åt mej! Och hon bakade även cockosbollar häromdagen åt mej! Så ska ta lite av det + mjölk när jag kommer hem! Mums va gott.

Fick även lite saker av kajsa idag (ska visa er bilder. men det får bli imorgon också)! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0