godmorgon..

har packat klart nu, fixat mej och lagt ner lite matsäck i min väska som jag ska ha i bussen (den andra får ligga i bussens bagage). har med mej mycket hehe.

julia kommer i vilken sekund som helst och hämtar mej, så egentligen har jag inte alls tid att blogga! men jag tänkte att jag kunde slänga in ett litet snabbt inlägg för er skull! 

jag bloggar när jag är framme (vi kommer mellan "landa" i tönnebro med bussen så vi kommer lite senare än vanligt) vi kommer åka ungefär i tre timmar, och brukar vanligtvis åka i två timmar. men ni klarar er! ni som har läst min blogg länge vet! och ni nya (min pappa bor i bollnäs, det tar egentligen två timmar att åka dit men nu tar vi en tidigare buss så då blir det att den bussturen "mellanlandar" i tönnebro!) så vi har med oss matsäck! 

jag bloggar när jag kommer fram puss
bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0