Super härligt i stockholm

Halloj! Hur är det? Har ni en bra fredagskväll? :-)

Min är toppen! :-D Sitter här i huvudstaden och har det super mysigt. Kollade nyss på min favorit serie som gick på tv. OM man längtat!? Och nu sitter mamma och hennes vän framför idol (då passade jag på att sätta mig framför datorn lite).

Det tog sååå långt tid att ta sig hit. Först tåget, sedan alla JÄVLA tunnelbanor hahaha!! Så är lite trött efter det.. Men jag återhämtar mig med lite fräsch dricka och lite gött att smaska på!

Har legat och gosat med hennes två katter också. Haha asså dem är seriöst FÖR söta! Ska fråga om jag får visa några par URGULLIGA bilder på dem senare! (Då dock faktiskt kramar om varandra hihi).

Nu kommer dem till mig igen hihi! Och JA, för alla er som inte vet är jag en sukker för katter. ÄLSKAR katter!


Trackback
RSS 2.0