The Victoria's Secret Fashion Show

Såhär såg The Victoria's Secret Fashion Show ut 2011! Läckert värre. Alla brudarna verkar så härliga! :-) Och deras "yrke" verkar verkligen så himla kul! F-U-N med stoora bokstäver haha! ;-)

Satt och kollade på hela nyss on youtube. Man blev helt till sig! Allt var så vackert, och alla hade ett leende på läpparna. Nästan så jag blir sugen på att kontakta en modellagentur själv.. Har ju länge velat bli modell och har ju faktiskt provat på. Haha, men bara nästan! Vet inte om jag skulle våga visa upp mig sådär dock. Men det var så himla mycket glädje uppe på catwalken, jag kunde inte låta bli att le. (Haha kan verkligen tänka mig hur jag såg ut) Och Tjejerna var såååå vackra! Haha låter som en lebb, men jag menar kolla hur fina dem är? Vem tackar nej till en sån kropp?


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Älskar Victoria's Secret Fashion Show :D

2011-12-06 @ 17:31:24
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0