Tänker

Kom nyss hem, har kollat lite på tv och tog något att äta. Skoldagen slutade med en hemsk huvudvärk. Sov iallafall lite när jag kom hem. Eller okej, nej det gjorde jag inte haha. Men jag SKA.

Imorgon är det iallafall fredag. Woho! Men.. Redan 3:a advent snart!!?!?? Asså tiden går för fort! Längtar till så himla mycket saker just nu. Till helgen, för då blir det STOCKHOLM! Längtar jag till julen! Längtar till 1:a feburari! (Ni får veta vad som händer om två eller tre veckor). Längtar även till sommaren, åre, när jag blir femton, (oj vad konstigt det kändes att säga så..). Och tills jag får fixa iordning mina rum! :-D



Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du one tree hill? brukar du träna ?

2011-12-11 @ 22:04:42
Postat av: Anonym

tjänar du pengar på din blogg? :-D

2011-12-11 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0