sminket jag köpte i söderhamn

Här är sminkborstarna jag köpte i söderhamn på dollar store! För bara 30 spänn haha! ;-) Så jävla billigt. Och det är så värt det! Puderborsten är så himla skön! När jag ska lägga på rouge med den så kan jag seriöst inte sluta nudda den mot min kind hehe.. Justja! Köpte även en parfym som luktar så otroligt gott, tror inte jag luktat på något godare..?? Och den kostade bara 20 SPÄNN!!! Omg hihi. Älskar Dollar Store!♥

Resten av shoppingen som jag köpte där borta, till mitt rum får ni se nästa vecka på.. Måndag!



För er som inte ser vad parfymen heter så heter den "Golden Dessert" haha stämmer EXAKT in på hur den luktar också ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0