världens bästa julklappar

Jag fattar seriöst vad jag gjort för att förtjäna allt det här. Jag har världens bästa föräldrar. Även fast vi bråkar, vill bara att ni ska veta hur mycket jag älskar er. Ni betyder så oändligt mycket för mig, och jag är så glad att ni gjort mig till den jag är idag. Jag kanske inte är världens bästa Janelle, men jag har faktiskt mina brister. Det har alla. Ni har fyllt mitt liv med glädje, inte bara för julklapparna (haha). Utan för allt ni gjort/gör för mig. Ni är de bästa som finns! Jag kommer aldrig glömma hur bra ni är och att allt ni vill är att se mig få bli det jag vill och må bra, lyckas, och vara lycklig. Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar er. Mer än biljontals varv runt jorden och runt rymden. Och vi alla vet nog att rymden inte tar slut.. ♥

Canon eos 600D, pengar, bio kort, (tog inte kort på bio kortet och pengarna) halsduk och mössa, leopard färgad morgonrock (super skön), pyjamas, två sockor passande till morgonrocken haha! ;-), trippeltång, mario kart (till WII), kameraväska (tog inte kort på den dock, men alla vet ju hur sådanna ser ut).

 

Väckarklocka (HAHA! brukar ju aldrig vakna på morgonen, men nu lär jag ju göra det...), 2 tea light holder (som man ska ljus i). och slutligen: The Vampire Diaries säsong 1&2! Alltså, jag är så galet nöjd! Har nog aldrig varit med nöjd än såhär. Är så jädrans glad så det går inte att beskriva! Trodde till och med att jag drömde först..

Trackback
RSS 2.0