Mensvärk

FY! Vaknade med världens mensvärk imorse. Trodde dock det skulle gå över efter frukosten med det gjorde det inte så jag bestämde mig för att stanna hemma. Kände inte för att gå till skolan med hemskt besvärlig mensvärk..

Sov nyss en timme, och nu ska jag blada lite, ta ut allting ur diskmaskinen, och sedan ska jag plugga fram tills 14.05 då det blir the vampire dairies! Haha lite roligt att det är VD tre gånger idag... Det var det imorse, så äre det vid lunch tiden och sedan 19.00 ikväll! ;-)

Ha en bra dag! Vi hörs, kram!

Haha?? Bild från några dagar sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahaha omg va söt, älskar dina miner !!

2011-12-02 @ 11:30:26
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Usch, hata mensvärk!

2011-12-02 @ 13:37:03
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Och då kan inte Angela heller komma till skolan heller?

2011-12-02 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0