grattis på trettonårsdagen, it's your day this day!

Kommer verkligen aldrig glömma hur kul vi har haft tillsammans. Sedan första dagen vi tog varandra i handen, jag var sju år och du sex år. Såhär "hej, vill du leka?" då svarade du "ja". Det ordet betyder mycket, för utan det ordet hade vi aldrig stått här idag. Med så mycket skratt och glädje runt omkring våra alla tusentals minnen. Och du julia. Hur ska kunna förklara för dig? Blir frustrerad. Du är liksom som en ängel som fallit ner på jorden.

Alla nätter vi har sovit hos varandra och skrattat tills våra ansikten blivit röda och vi nästan gråtit hahah.. Jag kan knappt välja ut vilket av alla våra minne som var bäst? Du får min läppar att le. Du har en speciell plats i mitt hjärta och kommer alltid ha.

Jag har så ofattbart roligt med dej, vi skrattar ju så fort vi kollar på varandra? Hahah, vi är ju galna!

grattis på trettonårsdagen bestis, idag är det din dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0