DAGEN FÖRE JULAFTON

Goodmorning sunshines!

Idag är det dagen innan julafton! Tiden har verkligen gått fort!! Och det känns verkligen inte som om det är jul imorgon... Men åh som man har längtat! :-D

Sitter just nu och fixar naglarna samtidigt som jag kollar på ett gammalt avsnitt av the vampire diaries. Alldeles strax så ska jag damsuga mitt rum, sedan kommer mormor och morfar hit! Dem är faktiskt påväg och borde vara här vilken sekund som helst! :-) När dem har kommit ska jag förbi pappa och träna lite, duscha osv.

Ska helt enkelt ta hand om mej själv idag, skrubba benen, raka dem, ta fram kläder som jag ska ha imorgon mm. Vad ska ni göra idag? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0