29 december

Regnet öser ner och det stormar så fullt att fönstren dallrar till. Och himmlen är var alldeles vit och skummig.
Fick hem H&M spring katalogen idag för 2012. Hann knappt bläddra fem sidor innan jag hittade mer än 20 plagg haha... Räknade ihop allt som jag ville ha sen när jag bläddrat förbi sista sidan, pengarna från 0 blev till 6000... Haha, well jag får väl ta och vinna lite cash... Ska snart till pappa, sedan blir det att planera innan nyår som smäller om två dagar!!! Fan va nice det kommer bli. Nu ska jag fräscha upp mig lite och packa. Se you later aligater



Haha, vet precis vad jag ska önska mig till nästa jul... Ny mobil, tv & dator förmodligen. Hihi, jag lyckas allways önska mig så billigare saker! Ellerhur? Hmm.. Ska ni fira nyår föresten? Och om ni ska, hur? ;-) Vore kul att höra hur ni bloggläsare ska fira det nya året!!


Kommentarer
Postat av: Olivia

jag ska vara hemma hos mina kusiner! :)

2011-12-29 @ 17:48:59
URL: http://oliviastener.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0