varit med angela idag!

hoppsan hejsan, vad tiden gick undan? träffade angela och vi gick runt lite in the town, hon shoppade men inte jag, för sura pappa vägrade ge mej cash. men imorgon folks då jeflar!!

och det var nice med den bruden. vi snackade, gick runt, tog en glass i stan. VI SNOODE DEENNN MOHAHAH! okej, nej det gjorde vi inte ;$ och yesbox, sedan tog vi en liten freezeee och fan va gött det var, yum. och så var jag hos henne tills pappa kom och hämtade mej klockan.... 21.00!!

käkade hos henne också, och nu är jag hos mamma! imorgon kommer min mormor och morfar hit. i miss you guys ♥ och på söndag så firar vi min födelsedag, hehe... fyller egentligen på måndag. men yes!?


Kommentarer
Postat av: felicia♥

fin blogg :D

2011-08-06 @ 15:30:53
URL: http://feeeliciia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0