vad gör jag vaken nu?

haha åh, det ska jämnt vara så att när man väl har varit ledig för länge så börjar man vakna tidigare och tidigare. känner ni igen er? och jag har nästan slutat äta frukost, vet inte vad det är med mej? men ibland brukar jag vara jätte hungrig och sugen på frukost, men ibland blir jag äcklad och vill bara ha något att dricka.

 

men jag får väl ta tidigt lunch sen istället, hmmm... kom nyss på mej själv lyssna om och om igen på denna låt av tokio hotel. (faktiskt min favortitlåt av alla som dom gjort) hahah minns hur väl kära jag och min f.d kompis var i dem. jag var 10-12 och hon 13-14. jag var så djupt kär i bill och jag tror hon också var det, eller om det var tom hon hade en liten crush i? haha förstår faktiskt inte varför alla tycker tom är så speciell och ursnygg, han står ju bara i bakrunden 


minns också hur ofta vi satt och skrev deras namn och allting vi tyckte om dem i en bok, och hon ritade dem ♥ men det jag tycker är så synd att dem så ser fruktansvärda ut nu. vad har dem gjort med sej själva? dem var ju söta förut (okej tom är söt men snygg? nä) kanske lite haha. och ja, nu har dem piercingar typ överallt, bill har ju i näsborrarna (fan va ugly) och tom ser ut som sean paul med håret? och bill har backslick, buhu 



från det, till detta.. inte ett dugg snyggt i mina ögon, dem har försört dem själva 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0